ГоловнаМистецтвоКіномистецтвоТеорія, історія кіноСвітова кінокласика2002
home first_page chevron_left / 156 chevron_right last_page unfold_more unfold_more zoom_out zoom_in refresh refresh
Світова кінокласика. Збірник статей. Випуск другий
Від упорядника
Зміст
Анна Семаш. Особистість Кейна у фільмі "Громадянин Кейн" Орсона Веллса
Олена Кірілова. Своєрідність режисерського стилю Федеріко Фелліні
Костянтин Гомма. Опозиція "верх/низ" і психологія фашизму у фільмі Федеріко Фелліні "Амаркорд"
Катерина Філіпенко. Вабі - краса простоти. "Голий острів" Кането Сіндо
Анна Малецька. Інтерпретація світового живопису у фільмах Андрія Тарковського
Юлія Півторак. "Нова Європа" Кшиштофа Кесльовського
Ірина Передерій. "Тремтлива плоть" іспанського кіно: Творчість Хуліо Медема та Педро Альмодовара
Оксана Мартиненко. Ексцентричне кіно Педро Альмодовара
Юлія Сердюкова. Те, що хвилює серце... Фільмі Пітера Гріневея
Мирослава Сапко. Джим Джармуш як представник американського незалежного кіно
Юлія Купріна. Філософські засади Догми 95 у творчості Ларса фон Трієра
Ольга Брюховецька. До питання "поетичного кіно"
Олександра Межевікіна. Кіномистецтво й кінокомерція (на прикладі фільмів "Тіні забутих предків" і "Brave Heart")
Юліанна Вількос. Сила поетики у фільмі Ю. Іллєнка "Білий птах з чорною ознакою"
Віра Кандинська. Карнавальні мотиви в "Пропалій грамоті"
Алла Ошкукова. Лебедина пісня Івана Миколайчука "Вавилон ХХ"
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого